8 Ağustos 2013 Perşembe

Selected Popular Turkish Romantic Instrumental Music


Ask i Memnu_-_2010_-_Jenerik
Ay Isigi Vol 1 Aksam UStu_-_2013_-_Arabic
Ay Isigi Vol 1 Aksam UStu_-_2013_-_Müjde
Best Turkish Series Instrumental_-_Ask Ve Ceza_-_Aci
Best Turkish Series Instrumental_-_Yemin_-_Aglama
Cafe Anatolia _-_Gueluemcan_-_Imkansiz Ask
Cengiz Coskuner_-_Bir Gulu Sevdim
Cengiz Coskuner_-_Dönmelisin_-_1993
Cengiz Coskuner_-_Geri Don
Cengiz Coskuner_-_Sen AgLama
Cengiz Coskuner_-_Veda
Cengiz Cosküner_-_Gozlerin Doguyor Gecelerime
Cengiz Cosküner_-_Ozledim
Cengiz Cosküner_-_Sev Yeter
Chengiz Coshkuner_-_
Chengiz Coshkuner_-_1999_-_Allah Allah
Chengiz Coshkuner_-_1999_-_Cile Bulbulum
Chengiz Coshkuner_-_1999_-_Agora Meyhanesi
Chengiz Coshkuner_-_Bu Aksam Bütün Meyhanelerini Dolastim
DILAH_-_
Hikaye_-_Ezel_-_2011
Ibrahim Tatlises_-_Bebeyim_-_(minus)
Kalp Gonderen Sarkilar_-_Isik Ulkesine Yolculuk
Kalp Gonderen Sarkilar_-_Suyun Dansi
Ozan Dogulu_-_Anadolu Kartallari Film Muzikleri_-_2011_-_Ask Kis
Yunus_-_Music
Cengiz Coskuner_-_Emmioglu_-_Enstrumantal_-_1993
Turkish Instrumental Music_-_Gul Pembe Rose Pink




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi : Doldur şimdi yerimi başka ben varsa...

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi Doldur şimdi yerimi başka ben varsa... 1401.06.30 #HadisNajafi