27 Nisan 2018 Cuma

ایران ساخته و پرداخته اشغالگران فارس با اشغال وطن ملل غیرفارس میباشد.


>> ایران ساخته و پرداخته اشغالگران فارس با اشغال وطن ملل غیرفارس میباشد.

ملت تورک آزربایجان نه ایرانی هست نه بوده و نه خواهد بود. اسم ایران بعد از سلسله قاجار با به قدرت رسیدن سلسله شوم و فاشیست پهلوی بوجود آمده است که این طرح هم توسط انگلستان به رضاخان دیکته شده بود.
زندانی که امروز ایران نامیده می شود قبل از سلسله پهلوی #ممالک_محروسه_قاجار نام داشت که تحت فرمانروایی سلسله قاجار بود.
ظلم و ستم نامحدود در عرض 100 سال در زمان حکومت اشغالگر شاهنشاه پهلوی و بعد از آن سلسله خمینی ملل غیرفارس را به بینشی آگاه رساند آن هم آزادی در مرز و بوم خود نه زندانی در خانه خود تحت زور و اشغال شکنجه اشغالگران فارس.
ملل غیرفارس انسانیت و محبت ایدئولوژی فاشیزم فارس را دیدند و هیچ دلیل و علتی برای زندگی تحت لوای اشغالگران فارس در زندانی به نام ایران وجود ندارد.

ملت عامه فارس به ظاهر مخالف رژیم هیچ موقع اعمال وحشیانه رژیم بر علیه ملل غیرفارس را در محکوم نکردند چه مخالفین داخلی چه مخالفین خارجی حتی در حوادث طبیعی زلزله قره داغ، حادثه قطار تبریز-مشهد، فاجعه سیل و سایره خندیدند و پیام تسلیتی ندادند چرا و به چه دلیل ملت تورک آزربایجان جنوبی و یا دیگر ملل غیرفارس با ملت بدون احساسی مریض و فاشیستی چون فارس در یک زندانی که او زندانبان آن است زندگی کند؟
ایدئولوژی فاشیستی فارس چه در شکل حکومتی و چه اجتماعی در قالب همسایه یا جامعه تحمل ملل غیرفارس را ندارد و آنها را با انواع و طرق مختلف تحقیر می نماید از کودکی تا بزرگسالی به انسانهای خود تحقیر به ملل غیرفارس را در خانه مدرسه تلویزیون به صورت رسمی و غیررسمی یاد می دهد.
لذا ملل غیرفارس تصمیم و قرار تاریخی خود را گرفته و به امید خدا و همبستگی ملل غیرفارس در جبهه ملل غیرفارس دوشادوش همدیگر برای فروریختن زندان ایران و حکومت فاشیست و اشغالگر فارس تا آزادی و استقلال کامل مبارزه خواهند کرد و گول زبان چرب شما پان ایرانیسمهای نوین و روحانی روباه صفت و دیگر روباه صفتان و دزدان سر گردنه را نخواهند خورد.
هیچ قانون و دلیل و منطقی ندارد ملل غیرفارس باز هم در اسارت یک سیستم فارسی دیگر چون پسر شاه معدوم یا رجوی های قاتل زندگی کنند ، ملل غیرفارس تحت لوای حکومت خودشان زندگی خواهند کرد. ملل غیرفارس نه می خواهند دیگر ملل در اشغال آنها باشند و نه خودشان تحت اشغال دیگران والسلام دیگر فریب هیچ روباه مکاری را نخواهند خورد ......
زنده باد مبارزات بر حق ملل غیرفارس بر علیه اشغال و فاشیزم فارس
با احترام
آراز یوردسئون
نه شاه می خایم نه مللا
لعنت به هر دو تاشان
پاینده باد استقلال ملل غیرفارس

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi : Doldur şimdi yerimi başka ben varsa...

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi Doldur şimdi yerimi başka ben varsa... 1401.06.30 #HadisNajafi