28 Aralık 2015 Pazartesi

پان فارسیسم چیست وچه اهدافی را دنبال میکند ؟


این جریان در عصر معاصر مسبب حادثه های مختلف و ازبین رفتن حقوق انسانی واقتصادی خلق های این سرزمین بوده است.
خصوصیات این جریان فکری را به ترتیب زیر میتوان دسته بندی کرد:
1-پان فارسها از راههای مختلف علیه دنیای اسلام ومخصوصا تورکها کار کرده اندو دراین راه کار خود را باتوطئه شروع کرده و با تحقیر و توهین وساخت جوکهای تحقیر آمیز ومسخره کردن، اهداف خود را پیش میبرند و در زمانهای اخیر این کار زشت آنها را در اینترنت نیز می توان به وفور مشاهده کرد. در شرایطی که تقریبا هیچکدام ازهزاران سایت و وبلاگ مملو ازجوکفارسی های رکیک موجود علیه شان و حیثیت ملل و اقوام ایران فیلتر و یا مسدود نشده اند وبلاگ طنز «هاف هاف» در« بلاگفا» 24 ساعت پس از راه اندازی توسط متصدیان این موسسه مسدود شد!
2-خبرهای زشت وبد تورکها را بزرگنمایی کرده تلاش میکنند آنها را با تصویر زشت نشان دهند!البته برای این کار دست به تبلیغات وبرنامه سازی می زنند مثلا فیلمها و سریالهای به اصطلاح تاریخی می سازند البته معلوم است که به خاطر قبول نکردن کسانی به غیر از کوروش داریوش زندیه رضا قلدر ومحمدرضا شاه )مجبور میشوند تمامی حکومتهای گذشته واقوام وابسته به این حکومتها را بد نشان دهند.(طبق آخرین تحقیقات و اسناد تاریخی موجودیت سلسله های هخامنشی -ساسانی و اشکانی در پرده ی ابهام است! 

زندیه حکومت تشکیل نداده است بلکه حاکمیت منطقه ای است و رضا و محمد رضا دستنشانده انگلیس می باشند)
3-امروز هم ،پان فارسیسم با تمام دشمنان تورک دست به یکی کرده و حتی در این راه مسلمانان را فدای ایدئولوژی خود می کند.به عنوان مثال با کمک به داشناکها وتروریستهای ارمنی که برضد اسلامیت در منطقه فعالیت میکنند تورکهای مسلمان را به کشتن میدهد.دفع توطئه ی ایجاد ارمنستان در اطراف قره کلیسای آزربایجان غربی با حمایت روسیه و چشم پوشی حکومت وقت ایران به کشتار اهالی سولدوز، توسط تورکیه که با در خواست اهالی بعد از نا امیدی از دولت مرکزی ایران، در آزربایجان جنوبی را با سیاه نمایی به عنوان نسل کشی ارامنه تبلیغ و هر ساله برای مقتولان این نیت شوم و پلیدتوسط اقلیت ارامنه در ایران با حمایت نیروی انتظامی در محکومیت تورکیه و آتش زدن پرچم آن کشور در تهران خوش رقصی میکنند!
4-پان فارسها به خاطر اهداف خود و مخصو صا به خاطر ضدیت با تورکها وعربها به هر شکل و قیافه ای تغییر قیافه می دهند و اگر لازم باشد منافق گونه به صورت اسلامی و یا روشنفکر تغییر لباس می دهند .
5-تلاش بزرگ پان فارسها تحریف تاریخ تورکان به خصوص تورکان ایران است در حین خواندن کتاب تاریخ نوشته ی آنها ،با وجود حکومت هزاران ساله تورکها در منطقه مطالب به صورتی بیان شده است که گویی در این سرزمین هیچ انسان تورکی وجود ندارد. و مرتب از امیران و سرداران تورک با عناوینی همچون؛ غلامان تُرک ، برده های بیابانگرد و ... یاد میکنند! اما هیچگاه دانش آموختگان و به اصطلاح روشنفکران وطنی از خود نمی پرسند که، این غلامان تورک چطور و با چه درایتی مقتدرترین دولتهای حاکم بر ایران را بنیان نهاده اند؟!
پان فارسها برای نابودی یادبودهای باستانی تورکها تلاش وسیعی می کنندو علت این مسئله عدم وجود اسناد تاریخی برای مشروعیت و وجود حکومتهای فارس می باشد.
6-پان فارسها تلاش میکنند از لحاظ اقتصادی مناطق تورک نشین را در وضعیت سخت نگه دارند وخصوصا با جلوگیری از سرمایه گذاری در این مناطق به اهداف خود می رسند این کار برای دستیابی به این اهداف است :کوچ سرمایه داران تورک به مناطق فارس نشین و آسمیله شدن آنها در آن مناطق و تجمع سرمایه در مناطق فارس و فقیر ماندن مناطق تورک نشین .و درحین حال آسمیله شدن مناطق تورک نشین به علت صرف وقت فراوان به مسائل اقتصادی (طبق آمار این مسئله ثابت میشود:فردای ما سال دوم شماره 25) آخرین حلقه از این سناریو ، خشکاندن دریاچه ی اورومیه به دستور مستقیم محمود احمدی نژاد، بعد از برگزاری اولین جلسه ی غیر علنی دولت مطبوعه ی ایشان میباشد که متأسفانه صد در صد با موفقیت همراه بود.
7-شونیست فارس با تمام وجود بر هستی تورک حمله ور می شوند و این کا را توسط افراد نادان وبی اطلاع و یا افراد خود فروخته که در میان ملت تورک هم یافت مشود انجام میدهند «از آن جمله میتوان به منصور حقیقت پور، سید جواد علوی، گردانندگان سایت آذریها و در گذشته ،سید احمد کسروی ملعون، لعنت الله علی اجمعین» نام برد،و به چنین افرادی اهمیت خاصی می دهند و در پستهایی که در معرض دید است قرار می دهند و در میان مردم می گویند فلان پست مهم در دست تورک است ولی چه کاری انجام داد یعنی تورکها لیاقت ندارند پان فارسها در زمانی که در مسند قدرت بودند از دست درازی به روشنفکران تورک نیز بر حذر نبودند و به اعمال تروریستی دست زدند (صمد بهرنگی-حیدر عمواوغلی-شیخ محمد خیابانی-عشقی .نابدل-ستارخان-پرفسور زهتابی و...)
8-ما باید فراموش نکنیم که حکومت پان فارسیستی یک جریان فرهنگی می باشد واین جریان در زمان پهلوی به اوج خود رسید و تا حال حاضر از طرف روشنفکرنماها در حال گسترش می باشد که تا ثیرات آن به وضوح قابل مشاهده است.
9-بعضی از پان فارسها با بی طرف نشان دادن خود هر زمان مسئله تورک بودن آذربایجان پیش می آید فورا می گویند : زبان فقط وسیله ارتباط است! آن لحظه که کسی این مسئله را قبول کرد زبان خود را به آن شخص قالب میکنند.
10-کوچک نمایی و حقارت روستاییان و اقوام کوچ نشین که غالبا تورک هستند گام دیگری در تضعیف ملت تورک می باشد که در زمان حکومت حزب دموکرات آذربایجان به شدت با آن مبارزه شد (کلمه بی فرهنگ که به عنوان حربه ای  برای سرکوب روستاییان و کل تورکها ساخته شده است از نظر جامعه شناسی کاملا بی مفهوم است چون موجودی که آن را انسان مینامیم فرهنگ را به وجود آورده ونوع بشر دارای فرهنگ های متفاوت می باشد و واژه بی فرهنگ را به موجودات غیر از انسان می توان نسبت داد،واژه ي تمدن که در تورکی ((اویقارلیق))گفته می شود در فارسی وجود ندارد (کلمه عربی )که نشان دهنده میزان وفق دهی انسان نسبت به زمان و مکان می باشد (نوعی به روز بودن )
(و این پان فارسها مناطق آذربایجان را با سرعت بی نهایت تغییر ترکیب جمعیتی می کنند).



پارس یا فارس

قوم ذلیل شده فارس که دستش برملل غیر فارس ایرانی رو شده و چاخان ها و دروغ هایشان رنگ خود را باخته هر روز مزبوحانه در تلاش هست از طرق مختلف آبروی رفته خود را بدست آورد .

روزی ایران را کلآ فارس ! روز دیگر فارس را صاحب تمدن دروغین ! معرفی میکند ، زمانی که دنیا میخواهد از کارهای جنایتکارانه و کشتارها و غارت ها و تجاوزات لشکریان اجداد قومک پارس (سلسله خون آشام هخامنشیان) پرده بردارد و حقایق را به دنیا بگوید ، بلافاصله بوق و کرنای پان فارس به کار میافتد و سرزمین جانیان پارس را که منطقه ای حوالی استان فارس فعلی و قسمتی از عراق را در بر میگرفته ، را به فراموشی میسپارند و برای دفاع از آبروی از دست رفته شان فریاد وا مصیبتا سر میدهند و اینگونه القاء میکنند که ایران مورد بحث هست .

ولی موقعی که بحث طرقی و پیشرفت (آن هم با پول نفت الاهواز و بیت المال تمام ملل ایرانی ) خریداری شده از دول دیگر به میان میآید ! باز تریبون پان فارس به کار میافتد اما به نوعی دیگر ، حدیث های جعلی و نقل و قول های ساختگی از اعمه میسازند که این پارس ها هستند که علم را از آسمان ها برای ملل دنیا آورده اند !!! دیگر ایران از یاد میرود ، و اسم ایران بیشرمانه و با پررویی تمام به سرزمین پارس تغییر میکند!!!

هر گاه هم اعتراض میشود برای عوام فریبی ابراز میکنند که ، منظور ما همان ایران بود !

اطلاعات عمومی در مورد نژاد پرستان پان فارس.
۱ــ پان فارسها کسانی هستند که هیچوقت حاضر به منطقی حرف زدن نیستند و همواره افکار مسموم نژاد پرستیشان را ترویج میکنند.
۲ـــ پان فارسها موجوداتی هستند که فکر میکنند فقط خودشان فحش ناموسی بلدند و با اینکه میدانند طرف مقابل نیز همان ها را نثارشان میکنند باز هم برایشان مهم نیست.
۳ـــ پان فارسها موجوداتی هستند که زیر پستهای نویسندگان بزرگ مینویسند کورش بزرگ
۴ـــ پان فارسها موجوداتی هستند که ، زبان ، فرنگ و دین و عقایدشان برگرفته از عربهاست اما هر زمان به عرب ها توهین میکنند و آنها را پست میشمارند نمازشان را به زبان آنها و رو به آنها(قبله) میخوانند.
۵ــ پان فارسها تنها کسانی هستند که با همه مشکل دارند و همه را تروریست میدانند در حالی که کل دنیا آنها را با تروریست بودنشان میشناسد.
۶ـــ فکر میکنند کشور ترکیه با فحشا و برهنگی و سریالهایش که خودشان نیز بیننده های پر و پا قرص آنها هستند سعی در براندازی آنان دارد اما در کشور آنان شروع به برگزاری کنسرت های متعدد میکنند و در کشور آنها سریال تلوزیونی میسازند.
۷ـــ آزربایجان را که با کشور ترکیه هم زبان است آذری مینامند و باعث جدائی ترکها از همدیگر میشوند.
٨ ـــ ترکیه اگر میخواست مرزهایش را بروی آنان میبست و پناهندگان آنان را قبول نمیکرد، اما این کار را نکرد و به آنان اقامت و فرصت شغلی نیز داد.
۹ ـــ پان فارسها کوردها را دوست خود میدانند و با آنان هم آغوش شده اند و آنها را علیه ترکها میشورانند و این در حالیست که کورد ها همواره علیه آنان بوده اند و سعی در ایجاد کشوری مستقل و جدا از ایران هستند.
۱۰ـــ پان فارسها فرق بین دوست و دشمن را نمیدانند ، با اینکه ترکها همیشه در جنگها از ناموس و خاک آنان دفاع کره ، ترکها را علیه خود میشورانند و در تلوزیون و رسانه هایشان آنان را تحقیر میکنند...
به فرهنگ سرزمین و زادگاه خود متعهد باشید.
مطالعه و آگاهی تاریخی ، تنها راه نجات افکار یک جامعه به خواب رفته است.

التماس نجات....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi : Doldur şimdi yerimi başka ben varsa...

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi Doldur şimdi yerimi başka ben varsa... 1401.06.30 #HadisNajafi