8 Ocak 2016 Cuma

بیانیه جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان در خصوص مسائل منطقه و غرب آزربایجان

بیانیه جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان در خصوص مسائل منطقه و غرب آزربایجان

  جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان در خصوص مسائل منطقه و غرب آزربایجان بیانیه ای صادر کرده اند.
به گزارش گوناز تی وی، متن بیانیه جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان در خصوص مسائل منطقه و غرب آزربایجان به شرح زیر می باشد:
ملت فهیم آزربایجان
می‌دانید که منطقه غرب آزربایجان سال‌هاست که با غده سرطانی تروریسم دست و پنجه نرم می‌کند و گروه‌های تروریستی مورد حمایت امپرالیسم جهانی، به بهانه دفاع از حقوق اقلیت مهاجر کرد، سرزمین‌های تاریخی آزربایجان را هدف خود قرار داده و مدعی اراضی تاریخی آزربایجان می‌باشند 

سران گروه‌های تروریستی در شمال عراق و قندیل با پشت گرمی از حمایت‌های مالی، تسلیحاتی، مطبوعاتی و بین‌المللی  مسکو و تهران  تبدیل به پیاده نظام پروژه تغییر ترکیب جمعیتی  و اشغال اراضی تاریخی غرب آزربایجان گردیده و مافیای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی آن در اورمیه و شهرهای غربی آزربایجان جاده صاف‌کن تروریست‌ها شده‌اند.
تروریست‌های جنایتکار "پ.ک.ک" و "پ.ی.د"  که بدتر و وحشیانه‌تر از داعش خون برادرانمان در جنوب تورکیه و تورکمن‌های سوریه و عراق را به زمین می‌ریزند، بستر را برای تبدیل کردن منطقه غرب آزربایجان به “قاراباغ” دوم آماده می‌کنند. و برای به کرسی نشاندن این هدف پلید خود، با کمک دولت مرکزی ایران زالوی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را بر مناطق غربی آزربایجان مسلط کرده و ارتفاعات غرب آزربایجان با حمایت‌های بی‌دریغ تهران تبدیل به مأمن تروریست‌ها گردیده در شهرها نیز وارد بازی سیاست شده‌اند.
اخیراً نیز برخی چهرهای بدنام ولی به ظاهر سیاسی هوادار گروه‌های تروریستی با بهانه قرار دادن انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را در عرصه سیاست مطرح نموده و پروژه تغییر ترکیب جمعیتی و اشغال نرم غرب آزربایجان را فعال‌تر نموده‌اند که با کمال تأسف بار دیگر حمایت سیاسیون مرکز، خصوصاً اصلاح طلبان، پشت سر این غده سرطانی را مشاهده می‌کنیم.
ما جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان در شهرهای اورمیه، سولدوز، سالماس، خوی و ماکی ضمن محکوم نمودن جنایات گروه‌های تروریستی "پ.ک.ک" و "پ.ی.د"  علیه برادران تورکمن‌مان در سوریه و اقدامات ضدانسانی و فاشیستی  تروریست‌های "پ.ک.ک" و "پ.ی.د" در مناطق جیزره، دیاربکر، سور، شیرناک، موش و یوکسک‌آوا و حرکات اخیر مرکزنشینان و حمایت آنان از مافیای هوادار تروریسم و اجازه راهپیمایی تروریست‌های مسلح در وسط شهر اورمیه به بهانه اعدام شیخ نمر و علیه برادران تورکمان مان و تورکیه را شدیداً محکوم کرده و هشدار می‌دهیم که ملت تورک آزربایجان این گونه اهانت‌ها را فراموش و تحمل نکرده و خواستار جوابگویی مسئولین دولتی در خصوص اجازه صدور تجمع تروریست‌ها در شهرهای غرب آزربایجان و تهران می‌باشد.
اخیراً نیز با دسیسه بازی نمایندگان دولت اعتدال و اصلاح‌طلبان فردی بدنام که عمر خود را صرف عیاشی و ترانزیت موادمخدر از بلوچستان تا مرز بلغارستان کرده و نام خانوادگی‌اش مترادف با قتل و کشتار مردم آزربایجان می‌باشد وارد رقابت‌های انتخاباتی شده و صلاحیت هدفدار و مغرضانه آن مورد تائید هیئت اجرایی استان قرار گرفته و عروسکی برای تهدید و ارعاب ملت تورک آزربایجان از سوی دولت عتدال وارد بازی شده است.
ما جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان همچنین ظهور شخصی به نام " آرمان سیمتکو" را پروژه‌ای هدفدار ارزیابی و آن را در امتداد پروژه بزرگ تغییر ترکیب جمعیتی و اشغال نرم اراضی غرب آزربایجان می‌دانیم و افرادی مانند "آرمان سیمتکو" که خاطرات جنایات بی شمار اشرار و یاغیان سیمتکو را در ذهن ملت تورک آزربایجان زنده کرده، عروسک ساخته و پرداخته مسکو و تهران می انگاریم.
ما ملت تورک آزربایجان خصوصاً مردم شهرهای قهرمان غرب آزربایجان را از هم‌اکنون به هوشیاری فراخوانده و اعلام می‌کنیم که یک ثانیه نیز در مقابل این پروژه سکوت نخواهیم کرد، و با راهکارهای گوناگون ضمن افشا هزاران دستان پشت پرده اعتراضات خود را به این اهانت‌ها اعلام خواهیم نمود و تحملی بر آن نخواهیم داشت.
ما از برادران تورک خود در ارگان‌های دولتی، نظامی، امنیتی و قضایی می‌خواهیم که چشم خود را به واقعیت‌های غرب آزربایجان نبسته و از اقدامات تروریست‌های " پ.ک.ک " و " پ.ی.د" علیه برادرانمان در تورکیه، سوریه و عراق درس عبرت بگیرند. و با یادآوری جنایات اسماعیل سیمتکو در مقابله با پروژه اشغال نرم اراضی تاریخی‌مان در کنار ملت خود قرار گرفته و با این غده سرطانی مبارزه کنند که اگر غیر این باشد یقین بدانند مدیون خون شهدا و قربانیان تروریسم خواهند بود.
ما به برخی از افراد به ظاهر اصلاح‌طلب تورک در شهر اورمیه و سایر شهرهای غربی آزربایجان مانند" عباس خورشیدی"، " دکتر فیضی" و "میرزایی‌ها" هشدار می‌دهیم که از کاسه‌لیسی جریان‌های سیاسی تهران دست برداشته و بیشتر از این جاده صاف‌کن مافیای هوادار تروریسم نباشند زیرا پاسخ ملت تورک آزربایجان به این افراد بسیار کوبنده خواهد بود.
جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان
اورمو – سولدوز – خوی – سالماس – ماکی
تکثیر و پخش این بیانیه برو روی کاغذ و یا در محیط‌های مجازی وظیفه ملی هر تورک آزربایجانی است

********************************************************************
كُرد هاي تروريست و كوه نشين با حمايت رژيم ضد تورك و نژاد پرست فارس توانسته در آذربايجان غربي نفوذ كرده و الان در اكثر شهرهاي آذربايجان غربي خطر تروريست هاي كُرد خطري حتمي و بسيار جدي است .
كُرد هاي موذي در دو جبهه عمده مشغول فعاليت هستند كه البته اين نقشه را سالهاست اجرا كرده اند و خصوصاً از تجربيات خود در كركوك توركمن نشين و اراضي توركمن و عرب نشين سوريه استفاده ميكنند و طرح آنها در آذربايجان غربي بسيار مشابه حركات كُردها در توركيه است. در جبهه فعاليت هاي غير نظامي حضور بسيار آرام و نرم در روستاها و شهر هاي آذربايجان غربي به شكلي كه ايجاد حساسيت نكند در دستور كار بوده و هست كُرد ها در بسياري از مناطق آذربايجان ابتدا وارد روستاهاي اطراف شهرها شدند و كم كم با حمايت هايي كه از آنان شد و البته غفلت ما اقدام به اجاره و يا خريد منازل مسكوني و مغازه ها در شهرها كردند و آرام آرام و طي حداقل 30 سال با زاد و ولد زياد جمعيت خود را افزايش دادند جالب اينكه در گذشته در بين تورك ها تبليغ مي شد كه فرزند كمتر زندگي بهتر ولي كُرد ها همان زمان در حال افزايش نسل و تعداد فرزندان بودند. حالا كُرد ها در شهر هايي مثل سولدوز و اورميه به تعدادي رسيده اند كه به خود جرات بدهند و در انتخابات شورا و نمايندگي مجلس كانديدا هاي زيادي معرفي كنند. تصور كنيد يك تورك آيا امكان دارد از شهر سنندج و سقز و مهاباد آيا كانديدا شود؟؟؟؟؟؟؟؟
در جبهه دوم هم كُرد ها در آذربايجان غربي دقيقاً همان سياست هاي مبارزه مسلحانه البته در مقياس كمتر را انجام ميدهند( در مقايسه با توركيه) كه البته بيشتر در حال ايجاد خانه هاي تيمي و انبار كردن اسلحه در اين خانه ها و باغ ها هستند خصوصاً در اورميه سولدوز و روستاهاي مرزي با توركيه.
اتفاقات اوايل انقلاب سند محكمي بر اين ادعاست با اين تفاوت كه اين بار سازمان دهي كُرد ها بسيار بهتر از گذشته است و روزي ميرسد كه اگر تورك ها اسلحه نداشته باشند شايد ديگر فرصتي براي جبران نباشد.
خريد و نگهداري اسلحه براي تورك ها در آذربايجان غربي واجب است و البته تشكيل گرو ههاي مخفي در سراسر آذربايجان جنوبي.
مهمترين كار به جز مسلح شدن البته مبارزه با حضور و نفوذ فرهنگي و اقتصادي اين قوم نجس و وحشي است كه مثلاً به كُرد ها خانه و مغازه نفروشيد و يا اجاره ندهيد ازدواج دختران تورك با پسران كُرد بسيار خطرناك است و در واقع نوعي ناموس فروشي است.
كُرد ها را تحت فشار و تهديد قرار دادن و خصوصاً برخورد با حضور دانشجويان كُرد در دانشگاههاي آذربايجان غربي چيزي كه خودم در شهر خوي شاهد آن بوده ام.
مرگ بر فارس مرگ بر عيران ويران

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi : Doldur şimdi yerimi başka ben varsa...

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi Doldur şimdi yerimi başka ben varsa... 1401.06.30 #HadisNajafi