8 Ocak 2016 Cuma

اگر از ايران ويران جدا شويم آيا ميتوانيم روي پاي خود بايستيم يا نه

برخي از دوستان كه البته دلسوز آذربايجان هستند در مورد آينده آذربايجان و اينكه اگر از ايران ويران جدا شويم آيا ميتوانيم روي پاي خود بايستيم يا نه و يا مثلاً گاز و برق و ... را چگونه تامين كنيم و دغدغه هايي از اين نوع كه البته ناشي از نگراني براي آذربايجانشان است. در جواب و البته در حد بضاعت علمي خودم بايد به اين دوستان عرض كنم كه جواب اين سوالات در چند حوزه قابل ارائه است.
1 در بعد اقتصادي همه ميدانيم كه اقتصاد ورشكسته و غارت شده عيران به درآمدها و دلارهاي نفتي وابسته است و نفت و گازي كه البته متعلق به ملّت مظلوم عرب خوزستان است يعني فارس ها با غارت نفت عرب هاي خوزستان مشغول حكومت هستند و ما نبايد در اين دزدي از خوزستان مشاركت كنيم ما به حتي يك دلار از پول نفت و گاز عيران احتياج نداريم چون بزرگترين ثروت كشورها الان ديگر نيروي انساني كار آمد است تمام كشور هاي مرفه و ثروتمند دنيا مثل ژاپن كره جنوبي آلمان فرانسه ايتاليا كانادا و ..... قطره اي نفت و گاز ندارند ولي ملت هايي به شدت با سواد و البته اهل تلاش و كار دارند توركيه خودمان كه الان بزرگترين اقتصاد جهان اسلام است و جزو بيست كشور قدرتمند جهان است مگر نفت و گاز دارد؟ خير ولي ملتي دارد كه هميشه در حال كار و تلاش هستند و سواد اقتصادي بالايي دارند تازه در ايران ويران مگر نفت و گاز مفت به ما ميدهند پول آب و برق و گاز و بنزين را ميدهيم و منتي ندارد.
اقتصاد ايران آنقدر غرق در فساد شده كه ديگر اصلاح نخواهد شد و از هم پاشيده است اختلاص و رشوه و رانت خواري و دزدي و غارت چيزي از اين اقتصاد ويران بر جاي نگذاشته است. بزرگترين ثروت ما ائل گوجو و ميلتيميز و آنا ديليميز گوجودور است.
2خاورميانه جديد در راه است و چه بخواهيم و چه نخواهيم نقشه خاورميانه عوض خواهد شد آن فارس ها و البته مانقورت ها و فاذري ها و ساتقين هايي كه خودشان را دارند مثلاً براي عيران پاره ميكنند بايد بدانند ايران تجزيه خواهد شد و هيچكس و هيچ چيزي جلوي اين را نميتواند بگيرد كُرد هاي تروريست اين مسئله را خوب فهميده اند و خود را دارند براي آن روز آماده ميكنند ولي ما تورك ها هنوز به ايران آريايي چسبيده ايم و در ناسوناليسم نژاد پرست فارسي غرق شده و مشغول كاسه ليسي فارس هاي بي حيثيت هستيم( ساتقين و مانقورت ها) اينجا هم بايد گفت اويان اي تورك ميلت اي عزيز آذربايجان ميلت صابا اويانماقا چوخ گئجدير
3فساد در عيران آنقدر زياد شده كه ديگر اختيارش از دست رفته در بعد اقتصادي كه اصلاً ديگر چيزي براي بحث نمانده اما خطرناكتر از آن فساد اخلاقي و اجتماعي است فحشا و تن فروشي زنان و دختران براي اينكه گرسنه نمانند آنهم در كشوري كه فارس ها ادعا ميكنند قرت اول خاورميانه و جهان است طنزي تلخ است در تهران 5000 زن كارتن خواب هست اين يعني فاجعه، اخلاق در فرهنگ فارس ها جايي ندارد بي بند و باري و هرزگي انگار در خون فارس ها است و فارس ها از آزادي فقط بي بندو باري و هرزگي را ياد گرفته اند و حقوق ملي و زباني غير فارس ها براي اين ملت مريض پان فارس جزو آزادي و حقوق بشر نيست و تجزيه طلبي و نفرت پركني قومي به حساب مي آيد. ما تورك ها و البته تمام ملت هاي غير فارس خيلي افراد خانواده دوست و نسبت به هم احساس مسئوليت داريم و اخلاق و چهارچوب هاي اجتماعي و اخلاقي برايمان بسيار مهم است همان غيرت و تعصب منطقي و صحيح. اما فرهنگ شيعه فارس چه چيزي را ميخواهد به ما تحميل كند ؟ فرهنگ صيغه را اينكه با زنان مثل يك موجود پست رفتار شود اينكه فساد و فحشا در جامعه زياد شود در كشوري كه حداقل 4 ميليون معتاد دارد و سن خود فروشي دختران به 12 سال رسيده .
طبق آمار ها سالانه در مناطق فارس نشين 1200 دختر فارس به عقد شرعي افغان ها در مي آيند كه البته غير قانوني است و به نوعي فروش شرعي دختران فارس به افغان ها است تصور كنيد اين كشور ويران كارش به جايي رسيده كه افغان ها مشغول خريد و فروش زنان ودختران فارس هستند افغاني كه خودش جزو فقيرترين و عقب افتاده ترين ملت هاي دنيا است!!!!!!!!!!!!
در ايراني كه ما ملّت هاي فارس از حق تحصيل و تعليم به زبان ملي و مادري محروم هستيم افغان هاي فارس در مدارس عيران به زبان مادري خودشان يعني فارسي دري مشغول تحصيل هستند آنهم 350000 دانش آموز افغان!!!!!!!
آيا به آنها اجازه ميدهيم فرهنگ جعلي و سياه خود را به ما تحميل كنند و از ما فاذري هايي بسازند كه تا ابد بايد كاسه ليس قومك بي رگ و ريشه اي مثل فارس شويم؟
4رژيم فارس در حال غارت ثروت ها و معادن آذربايجان است اين را همه ميدانند از معادن سنگ كه سنگ هايش به اصفهان و يزد و تهران برده ميشود و تنها چيزي كه عايد مردم آذربايجان ميشود پولي ناچيز بابت خام فروشي اين معادن است. معادن طلا مس سنگ آهن تيتانيوم و ... غارت شده و به كرمان و يزد و اصفهان و تهران برده ميشوند و وقتي اعتراض ميشود كه چرا مس را در آذربايجان تبديل به محصول نميكنيد ميگويند چون باعث آلودگي محيط زيست ميشود!!!!! جالب است فارس هايي كه درياچه اورميه مارا خشك كرده اند نگران محيط زيست آذربايجان هستند.
منابع و معادن آذربايجان غارت ميشود و كارخانه ها در مناطق فارس ساخته ميشوند و طبق امار در بسياري از كارگاهها و كارخانه هاي مناطق فارس افغاني ها كار ميكنند. مثلاً در شهر يزد 100 هزار افغاني زندگي ميكنند .
در آخر يك سوال دارم . كسي ميتواند فقط يك مورد و مثال بياورد كه فارس ها براي ما تورك ها كارمثبتي انجام داده باشند فقط يك مورد بگوييد كه فارس بي شرف براي منفعت ملبت آذربايجان كاري كرده؟؟؟؟؟؟

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi : Doldur şimdi yerimi başka ben varsa...

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi Doldur şimdi yerimi başka ben varsa... 1401.06.30 #HadisNajafi