26 Aralık 2015 Cumartesi

ما احمق نیستم

ما احمق نیستم.


بعضیها یا ساده انگارانه یا مزورانه حقوق ملی ملت تورک آزربایجان را با حقوق فردی افراد اشتباه می گیرند، و به این خاطر، هم دم از آزربایجان و ملت آن می زنند و هم اینکه سنگ ایران و فارسها را به سینه می زنند. این تله و دامی است که هر زمان تازه واردها و ساده انگارهای حرکت ملی آزربایجان را اسیر خود می کند. چرا که اینها فکر میکنند هرکسی که نام آزربایجان را به زبان می آورد حتما خواهان احقاق حقوق ملی ملت تورک آزربایجان است. ولی غافل از آنکه دیگر در شرایط سیاسی امروز آزربایجان روباه صفتان برای بدست آوردن رای انتخاباتی و پیدا کردن جایگاه در میان حرکت ملی آزربایجان دست به هر کاری می زنند و به این خاطر ما نباید فریب این حرفها را بخوریم. 

مشاهده می شود کسی که تا دیروز دم از آزربایجان میزد امروز شعار دهندگان "خلیج عربی" را عده ای احمق معرفی می کند. این واکنش حضرات به خاطر عشق به ولایت نیست بلکه به خاطر عشق به ایران است. این جناب از طیف همان قماشی است که هر زمان آزربایجان را فدای ایران پر گهر خود ساخته اند. شاید پرسیده شود  این شعار چه خیری به ملت تورک دارد؟ این طور می توان جواب داد که :این شعار چه ضرری برای آزربایجان دارد؟ ولی تا آنجا که قابل فهم است این شعار به مزاج نوکران حلقه به گوش فارسها  و افراد ایران گرا خوش نیامده که زبان به توهین به ملت خود گشوده اند. جناب خود روشنفکربین! احمق کسی است که به خاطر خودشیرینی به فارسها خود را مضحکه در بین ملت خود می کند. احمق کسی است که فکر میکند فعالان حرکت ملی آزربایجان فقط اشخاص ساده لوحی هستند که با این جناب دوستی دارند. احمق کسی است که فکر میکند که فعالان حرکت ملی آزربایجان فرق افکار لیبرالیستی ایران محور را با افکار ملی آزربایجانی نمی داند. احمق آن دوستان ملی نمای شما هستند که به اراجیف شما پاسخ نداده اند. عالی جناب روشنفکر! دیگر دوران یافتن حقوق ملی در داخل ایدولوژی چپ و راست به سر رسیده، دیگر ملت آزربایجان حقوق خود را نه در چهارچوب ایدئولوژی های خاص ایران محور
بلکه در چهارچوب ناسیونالیسم تورکی / آزربایجانی  و حقوق ملی و انسانی واقعی خود ، یعنی استقلال آزربایجان جستجو میکنند. عزیزانی که با دلی صاف دنبال حقوق ملی آزربایجان هستند به زودی ماهیت افکار شما و امثال شما را درک میکنند و آن موقع شما به نوکر بودن و احمق بودن خویش بیشتر متوجه می شوید.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi : Doldur şimdi yerimi başka ben varsa...

حدیث نجفی_-_Hadis Najafi Doldur şimdi yerimi başka ben varsa... 1401.06.30 #HadisNajafi